Friday, July 11, 2008

Ferieramt familie

Så har 5/6 af os ferie - dejligt - jeg er en af dem, det er kun Peter der skal afsted i næste uge.

Vi trænger meget til at holde ferie sammen alle sammen, men der går lige et par uger endnu, førend det kan passe. Vi har delt os op i år, så børnene har 4 ugers ferie sammen med en eller os begge to, men Peter og jeg har kun 3 ugers ferie hver.

Bastian og Sofie er på ferie hos farmor nu og indtil onsdag middag - meget underligt at de ikke er her hos os, og jeg tror at det bliver endnu mere mærkeligt på mandag når jeg skal holde fri, og de så ikke er hjemme hos os. Frederik og Pernille kan ikke rigtig forstå det her til morgen - at de ikke er her, far er jo kommet tilbage efter at vi så dem køre i går aftes. Men jeg er sikker på at de kommer til at nyde alligevel, at have far og mor for dem selv.

På Onsdag skal jeg afsted med med alle 4 på lejr på Solborgen - hvor Peter støder til os fredag/lørdag. Vi har overtalt moster Signe til at tage med os derop i ugen - hun skal ikke på arbejde - det bliver hyggeligt.

Næste uge er det så Peters tur til at holde fri alene med ungerne og min tur til at komme tidligt på arbejde. Bastian og Sofie skal formentlig være i sommerhus med mormor og morfar (og mostrene - er ikke helt sikker), men det afgøres lidt af dagsformen og hvordan det går med oldemor.

Men det er nu dejligt med sommer, godt at vejret er så skønt, så vi rigtig kan nyde livet.

Rigtig god sommer til jer alle.

2 comments:

Hr. og Fru Danmark said...

Jeg ved nu ikke lige, hvor dejligt vejret er. Her regner det hele tiden og osse ind i vores hus æv! Jeg glæder mig til at være sammen med dig og børnene i næste uge. Min Peter kommer også først i weekenden. Knus

Signe said...

Hej luller..
Jaa.. det bliver bare SÅÅÅ hyggeligt.. :)
Jeg har ikke pakket endnu.. Oh Åh!!! jeg har 16 timer til i kommer og henter mig. Jeg må hellere komme i gang.

Kys
mindste søsteren