Tuesday, July 22, 2008

Efter lejren.....

Så har jeg været med på den første familiespejderlejr.

Nu har jeg selv været med til at planlægge den, men alligevel vil jeg sige at det var et yderst vellykket arrangement. Vi var ikke så mange, men vi hyggede os gevaldigt med flaghejsning, fromme stunder med brick-testament, træklatring, ol, strandtur med kæmpe sandslot, lejrbål, tur i sommerland og en masse mad, frugt og store is.

Det var super hyggeligt at være sammen med andre ligestillede børne-spejderfamilier, som bare savner at var på spejderlejr med deres unger. Planen er at gentage succesen i en anden form til næste sommer sammen med de andre spejdere og i samme form som i år i 2010.

At jeg så nu er hjemme og på arbejde igen, det gør ikke mindet om turen til solborgen mindre godt.

Tak for en god lejr.

1 comment:

Unknown said...

det ser i hvert fald ud som om I har hygget jer jeg glæder mig til min egen lille tulle er blevet gammel nok til at deltage :)