Monday, August 25, 2008

Efter sommerferien

Så er vi alle i gang igen. Jeg har taget hul på min første hele uge - egentligt skulle det være i sidste uge, men jeg endte med at tage en omsorgsdag i onsdags for at tage med Frederik og Pernille til tandlægen for 1. gang. Der var mere eller mindre villighed til at åbne munden :o) så vi skal til tandlægen igen til marts, og så håber vi at Frederik er mere frisk til at vise tandsættet frem til den tid.

Ellers er der jo to skolebørn i familien nu. De klarer det rigtig godt. Sofie er super-glad for at være startet i bh.klasse, men håber snart at de får nogen lektier for - jeg skal huske at nævne det for hende, når hun bliver ældre og bliver rigtig træt af at have lektier for :o).
Bastian fungerer også fint med at være tilbage - det er skægt at se hvor meget de har savnet hinanden efter en lang sommerferie.

Frederik og Pernille er også glade for at være tilbage hos legekammeraterne. Pernille havde i sidste uge et mindre uheld med en tallerken, så hun går nu rundt med en blå storetå-negl, som uden tvivl ender med at falde af.

Peter og jeg kunne selvfølgelig godt have brugt noget mere ferie - mere vil have mere. For det var dejligt at have tid til hinanden på fuld tid, men det er nok godt nok at komme i gang igen.

Jeg er jo begyndt som prærieulve-leder igen, så Bastian, Sofie og jeg følges om torsdagen til København, og det er bare superdejligt.

No comments: