Monday, October 6, 2008

Email fra Moster M

Her i weekenden var der email fra Moster Mille i Afrika. Hun havde sendt et lille brev med nogen billeder i og med lidt tekst om de ting der foregår på billederne.

Vi kiggede længe og nøje på billederne - flere gange. Da jeg efter et stykke tid ville lægge det op på hylden for at gå igang med noget andet sagde Frederik: "Se Moster Mille bog (i)gen" og så tog vi den da lige en gang mere.

Både Pernille og Frederik mente at der var nogen af børnene der trængte til at blive vasket, men Bastian og Sofie var meget tålmodige med at forklare at børnene var brune og ikke beskidte.

Det er fantastisk at få verdenen ind i huset - det giver et super indblik og en masse samtaleemner.

1 comment:

Emilie Just said...

Hej swees!
Dejligt at hoere at mailen vaekkede jubel! Det var ogsaa lidt meningen:-) Jeg glemte dog at saette billedet paa, hvor jeg klapper en giraf - men det maa kommer senere;-)
Jeg taenker meget paa baade jer i hammersholt, men ogsaa paa raadhuset! Jeg krydser fingre for at vores afdeling ikke bliver endnu mere svaekket, og haaber at hoere noget fra dig torsdag eller fredag.

Kaempe knus og kys mil