Thursday, October 9, 2008

Jeg er stadig hos Hillerød Kommune

Så oprandt dagen for prikkerunden hos Hillerød Kommune.

Noget så frygteligt har jeg dog aldrig været med til før.......

Men jeg har stadigvæk arbejde ved Hillerød Kommune, og jeg er stadig i Miljøsektionen. Dejligt at have fået vished, men også hårdt at skulle sige farvel til 2 kolleger fra vores afdeling.

Vi har grædt - eller nogen af os har grædt meget :o) men vi har heldigvis også kunnet være lettede sammen over at det ikke er gået værre end det er. Selvfølgelig er vi kede af at miste 2 kolleger, men heldigvis havde vi 2 stillinger vakante, så de gør det ud for 2 fyrringer som ellers skulle have været effektueret.

Vi har nu lige været hos bageren for at hente flødekager - der skal nogen kalorier til at klare sådan en dag her.

2 comments:

Louise Aaen said...

pu ha, hvor væmmeligt.

Emilie Just said...

Hej Swess!
Godt at hoere - altsaa at du stadig har et job! Regner med at det samme gaelder mig - ellers maa jeg jo tage det med:-)

Ha en rigtig god lang weekend!
Kys Mil