Saturday, December 20, 2008

Åh, alt for længe siden....

Så kunne der igen blive overskud til at skrive her på bloggen.

Jeg har haft alt for travlt på arbejde - så travlt at jeg en dag blev sendt hjem, fordi jeg bare ikke kunne mere.

Jeg har det ok, men kan godt mærke at jeg skal huske at passe på mig selv.

Men nu er vi 4 dage fra ungernes yndlingsdag nr. 2 (næst efter deres fødselsdag :o) ) og vi har ferie. Det er rigtig dejligt at kunne nyde ungerne, hinanden, tiden op til juleaften og at vi har købt alle gaverne.

Jeg var ude for at købe Peters i dag. Lidt for sent ude synes jeg, men det gik fint. Jeg var ude at handle med alle fædrene der skulle handle sammen med deres børn til moaren. :o)
Faktisk havde jeg allieret mig med Emilie for at få købt noget inde i København, men det var selvfølgelig udsolgt, så Plan B måtte iværksættes.

Så nu mangler vi bare at pakke gaverne ind og købe julemad. Min mor og far kommer med kalkunen og Signe har lovet at finde på en mandelgave (under lidt pres :o) )

Jeg må nok erkende at jeg ikke får skrevet mere inden den dejlige aften, så derfor.....

Rigtig glædelig jul til jer alle....

No comments: