Tuesday, December 23, 2008

Så er det i morgen :o)

Så nærmer tiden sig for alvor.

Spændingen sidder helt ude på nattøjet her i huset - der er 4 (eller især de to store) som slet ikke kan vente til det bliver dagen....

Vi har dog fået en gave allerede. I går var vi inde for at besøge oldemor på Betaniahjemmet. Vi havde en gave med til hende, og hun havde (fået) købt en til hver af os. Det var hyggeligt, men hun var noget forvirret da vi gik. Godt at vi har fået at vide at hun skal blive der en tid, uden at komme på visit, for så ville hun da blive helt konfus.

I dag har vi så været ude for at hente juletræ - det var svært, men vi fandt da et som med lidt justeringer på de nederste grene bliver et rigtig fint træ til os. Det skal så pyntes i morgen formiddag - og det glæder vi os også til.

Måske skal vi også allesammen i kirke - det har vi ikke prøvet før juleaften. Da Pernille og Frederik var helt nye, måtte vi jo ikke tage dem ud ved juletid (de havde dog fået lov til at sove ude i barnevognen), og sidste år kunne jeg ikke lige overskue det. Nu må vi se om der i år er nogen som har lyst til at blive hjemme og passe maden, så jeg også kan komme med :o)

Det har været helt super at have fri de her dage op til jul. Der er kommet en helt fantastisk ro over os alle sammen (ja tro det eller lad være).

Nå men nu vil jeg slutte - jeg får nok ikke skrevet i morgen, så....

Rigtig glædelig jul til jer alle.

1 comment:

Tro Håb og Kærlighed said...

Kære Louise!
Jeg fik aldrig skrevet glædelig jul til jer her på bloggen. Men set håber jeg, det har været eller er. Vi holder jo stadig jul. Dejligt, at I fik lidt ro på op til jul. Det er nødvendigt ind imellem, når der hele tiden er så meget fart på. Det er et kæmpe job at passe en familie som jeres. Men det er også herligt!